Maga Yoga

Maga Yoga

środa, 11 czerwca 2014

Wszystko będzie dobrze

Usłyszałam to zdanie trzy razy ostatnio.
Za pierwszym dostaliśmy (ja i wypowiadacz owej myśli) takiego ataku śmiechu,
Że trudno było zakończyć tą falę rozbawienia.
Co za absurd - czuło całe ciało/ciała.
"Wszystko będzie dobrze"
Najlepszy dowcip Boga, hahahahahaha!

Kolejnego dnia znów to usłyszałam.
Niemożliwe, co mi Wszechświat z takim uporem próbuje powiedzieć?

Minęły dwa dni i znów:
Wszystko będzie dobrze!

Jak to wszystko będzie dobrze?
Przecież życie to orgazmicznie piękna KATASTROFA!
KOMPLETNA PORAŻKA!
Bajzel, rozpiżdżenie, taniec połamaniec!

Rozluźnienie się w beznadziejności myśli,
Co powoduje jazdę bez trzymanki
W takim pędzie,
Że włosy na głowie się nie trzymają
Myśli zmieniają w smugi wiatru
Bez formy, wagi, sensu...

Tańczyłam
Wczoraj
Taniec z Partnerem
"Zatańcz jakbyś tańczyła z Nim całe swoje życie"
Tańczę życie z Partnerem.

"Tak długo wyłaniam się z ziemi"
Myśli myśl
Ciało mówi: to myśl
Nie ma "długo"
Jest tyle ile ma być.

Więc tarzam się w ziemi
Obklejam gliną włosy
Słucham bicia serca
Idę za nim
Jestem jak ziarno w ziemi
Świadoma mocy
Powoli się rozwijam
Przebijam skorupę
Cofam się
Dbam o swoje bezpieczeństwo
Jestem bardzo ostrożna
Ufam
Sobie

Zaczynam widzieć Partnera gdy staję na nogach.
On jest, widzi, świadkuje.
Ja świadkuję Jemu.
Kto komu świadkuje?

Jeszcze nie ufam.
Ufam nieufności.

Tańczę w rytm śpiewu Matki.
Takie to łatwe.
Jest po prostu
Ruch
Bez końca ani początku.
Ósemka.

Chcąc nie chcąc
Partner jest.
Trudno "małej mi" w to uwierzyć,
Ale On jest
I już.
Zawsze.

Więc taniec się rozwija
W formy doskonale nieprzewidywalne


Chaos

Szaleństwo

Brak kontroli

Orgazm


W miękkości
Łatwości
Otwartości
Widzę Cię jasnymi oczami.
Niczego nie oczekuję
Bo się nie da.
Nietrwałość
Ufność
Wspólna zabawa.

Relacja
Zaczyna
Się
W
Stillness


I
W
Tym
Miejscu
Nie ma już niczego więcej do powiedzenia


Jest tylko śmiech.


fot. Martha Graham






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz