Maga Yoga

Maga Yoga

czwartek, 8 maja 2014

Dwie Dziewczynki

obraz Aleksandry Waliszewskiej

Przyszły do mnie
Z zakrwawionymi rękami
Rozczochranymi lnianymi włosami
Pachnące dzikością, wolnością, mokrą skórą.
Szczupłe dojrzewające ciała
Między dzieckiem i kobietą

Dzikie zwierzątka
Nieskrępowane w wyrazie
Potrafiące się bawić
I kochać do upadłego

Namiętność w każdym porze skóry


W czarnym lesie czający się potwór

Gwałt
Ból
Ryk rozpaczy

Walka, do ostatniego tchu
Z największą mobilizacja drobnych mięśni
Drapanie, kopanie,
Wrzask

Zabiję, zarżnę, zadławię
Powieszę twoją skórę jak łup
Na ścianie w salonie
Zjem serce

Biegnij, biegnij, biegnij moja
mała Bohaterko.
Gdy się przewrócisz wezmę cię za rękę,
Będę niosła w ramionach,
Nigdy w życiu Cię nie zostawię,
Będę z tobą KAŻDYM kosztem
Jesteś mną
Moim ukochanym kawałeczkiem.
Miłość jest tak wielka,
Że roztapia
(Bardziej
Niż)
Wszystko

Kruszyno, płacząca z bólu, zimna
Oszalała z rozpaczy.
Rozumiem, 
Bądź taka,
Pozwól ranie się w swoim czasie
Zagoić.
Na otwartym bólu.
Nie boimy się go.
Niczego się nie boimy.

Więcej niż odwaga

Więcej niż siła

Miłość poza słowem miłość

Czy serce może bić mocniej niż najmocniej?

Pragnę Cię
Pragnę Się
Jestem
Mocą
Nocą
Czernią
Krwią

Kwiatem


Zmęczone stoimy na wzgórzu
Widzimy Arunę
Czerwoną Górę
Za nami Czarny Las

Patrzymy w dal
Oddech uspakaja się
Serce wyrównuje swój rytm
Zapadamy się w
Ciszę

Gruby
Wąż
Owija nas w znaku
Nieskończoności


W oddali słychać
Pędzący pociąg
A Ja jestem z Tobą
Ja jestem Tobą
JaTy

Pełnia
Pasja
Dziki
Śmiech
Rozwiewa ciemności
Rozwibrowana Srebrzystość 
się 
rodzi
godzi
jest

Głaszczę złote włosy dziewczynki
Zlizuję pot mieszający się z krwią
Płaczemy i śmiejemy się
Zasypiamy
Budzimy
Idziemy

Kró love 






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz