Maga Yoga

Maga Yoga

niedziela, 1 lutego 2015

Intymność

Odprowadziłam A na spotkanie z Siva Sakthi,
Sama poszłam do Dreaming Tree.
To zabawne jak myśli kleją się do przeszłości
Historii których nie ma
Historii w ogóle nie ma
A jednak,
Nawyk robi swoje
Pojawia się
Wiara
W istnienie 
Historii
Bajek
Interpretacji
Aaaaaa....!
Jak to boli ...

Pomimo bełkotu głowy
Wchodzę do Dreaming Tree
I powala mnie świerzość 
Obrazu:
Intymność
Chwila
Taka:

Stary mężczyzna śpi wyciągnięty na ławce, pomarszczona twarz niewinnego dziecka, sen ...
Kobieta karmi piersią dziewczynkę o imieniu Leila, uśmiecham się do nich, ona oddaje ciepły mleczny uśmiech w moją stronę ...
Na hamaku buja się młoda wiotka dziwczyna, podchodzi do niej długowłosy chłopak, czule i delikatnie całuje ją w usta ...

Taka rzeczywistość, intymne obrazy, muśnięcia czasu, iskierki życia ...
Znów wilgotnieją mi oczy ...
Jest tyle miłości,
Tyle miłości

Wdzięczność

...



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz