Maga Yoga

Maga Yoga

sobota, 24 października 2015

N I E

Kochanie
Kocha NIE

Kocha wypowiedzi jasne i klarowne, kocha wierność 
Potrzebie.
Kocha natychmiastowe odcięcie od źródła bólu
W momencie jego zauważenia.

Ciach.
I już.
Koniec.

Mówię NIE
Bo kocham.
Niewybiórczo, bezobiektowo, totalnie.
Mówię NIE
Zawsze gdy zbaczam z
Drogi.
Aby na Nią ponownie wrócić.

Bo droga jest 
Jedna.
Bez dna
Jaźń ...

Mówię NIE :
ślepym uliczkom, 
śmierdzącym grajdołkom,
wilczym dołom,
wnykom
oraz wszelkim temu podobnym ...

Kocham radykalne bycie brzuchem Istnienia,
Tak bardzo, że rozkosz wskrzesza się od  tak,
Z nikąd, do nikąd 
Płynie.
Płonie jasnością i ciepłem
Słońca, rozkoszą upojnej nocy
Kochanków.

NIE jestem słodką dzieweczką,
Przynoszącą na tacy swoje miękkie cycuszki
do pomacania ...
NIE jestem namiętną wściekłą suką
gryzącą kark, drapiącą plecy
wyjącą z rozkoszy, rozdającą
orgazmy komu popadnie ...
NIE jestem dojną mleczną krówką,
ani kurą znoszącą złote jaja ...

JESTEM kimś niewysłowienie więcej,
Boginią, Mocą, Przedsłowiem ...

NIE szukam faceta
to mężczyźni pragną
mNie

ale

Jestem NIE 
dla każdego.
Jestem NIE
grzeczna.
NIE posłuszna.
NIE wierzę
nikomu

(nawet

sobie.)

Moja
Dzikość
Słodyczą
Najsłodzszą 
Będąca
JEST
WSZĘDZIE
a jednak NIEdostępna dla większości ...

Aż się wierzyć nie chce

Istota życia jest tak prosta,
Że żadna sprytna sztuczka
Jej nie pojmie

NIE.




1 komentarz: