Maga Yoga

Maga Yoga

piątek, 24 października 2014

Ślub w Nów

Jakie to uczucie gdy odpadają zbędne nogi
Podpórki
Dziurawe skrzydła?

Biorę głębszy oddech,
Już nie ma znanego zacisku w gardle.
Czy mogę żyć bez zacisku w gardle?
To było takie znajome...
Czy miłość może nie boleć?
Czy chodzenie pod górę może nie męczyć,
A latanie jest czymś co zawsze umiałam?

Rozpościeram białe skrzydła,
Bez bagażu na plecach,
Lecę tak wysoko jak nigdy dotąd.

Muszę, trzeba, szybko,
Szum liter bez znaczenia,
Uśmiecham się do nich
I bawię jak żongler kolorowymi piłeczkami.

Nowiótki księżyc świeci białym światłem,
Liże mój policzek szorstkim ciepłym językiem,
Łaskocze pod pachami,
Bo uwielbia jak zapadam się w śmiechu, 
Którego nie da się 
Opanować.

W nocy ból.
Skręcam ciało, głowę, zaciskam dłonie,
Wpadam w rozmyślania,
Żeby od tego co ciało czuje 
uciec.

Zauważenie.

Ze
Współczuciem,
Miłością,
Cierpliwością,
Decyzja miękka jak ciepła sierść szczeniaka:

SŁUCHAM CIĘ MOJE CIAŁO
TERAZ CZAS NA TWOJĄ OPOWIEŚĆ.
JESTEŚ DOBRE
WŁAŚCIWE
BOSKIE
CUDOWNIE
ROZKOSZNE
NAJPIĘKNIEJSZE

JESTEM WIERNOŚCIĄ
KOCHANKĄ
KOCHANKIEM
MIŁOŚCIĄ
NA WIEKI WIEKÓW
AMEN



1 komentarz:

  1. Dzień bez zacisku w gardle, strachu.. ubierasz moje myśli w słowa :)

    OdpowiedzUsuń